Endreça al Canal de Vídeos

Com si d'un armari de roba es tractés, he fet una mica d'endreça al Canal de Vídeos.
Els he anat posant en calaixos: biblioteca escolar, lectura, mini-vitamines, contes en vídeo...
M'he adonat que amb el temps n'havia anat guardant una pila.
Molts d'ells els havia cosit jo mateixa i, redescobrint-los, m'han portat molts bons records de quan els vaig anar confegint al taller de la biblioteca de l'escola.
N'hi ha que són d'altres obradors i hi són perquè, és clar, m'han agradat, m'han interessat...
N'hi ha d'aquells que se'n diuen de fons d'armari -veus d'experts- peces de firma, que m'han fet servei i encara me'n fan...
I ara que l'armari està una mica presentable us n'obro les portes, per si alguna peça us fa servei: Canal de Vídeos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Com fer comentaris o aportacions:
1r. Escriviu el text del que vulgueu comunicar al requadre de sota.
2n. A "Escull una identitat", heu de dir qui sou. Per fer-ho, cliqueu el punt on diu Nom/URL i poseu el vostre nom.
3. I, finalment, cliqueu "Publica"
Avís: Per veure el vostre comentari publicat haureu d'esperar que sigui moderat per l'administradora del blog. Gràcies

Ir Arriba