De l'oceà de la informació a mars més abastables

Quan vaig a Barcelona, quasi sempre acabo anant a parar en alguna llibreria.
Ahir em vaig entretenir entre els llibres que ens ajuden als mestres a enfocar amb criteri i punteria la nostra feina i vaig tornar cap a Vilafranca amb dos llibres per a la biblioteca de l'escola que ens poden anar molt bé en aquests temps que corren i que correm:
"Competència informacional: del currículum a l'aula" i Ordenadores en las aulas.
Tornant amb el tren ja hi vaig trobar interessants reflexions i exemples de materials didàctics.
Un d'aquests últims és un tutorial elaborat des de les Biblioteques públiques de Salt (Girona) sobre la cerca i la recuperació de la informació:


I més concretament un Taller de recerca a internet per a infants: No et perdis!

Tot plegat m'ha ajudat a preparar una activitat per a les classes de biblioteca, concretament per a 4t. de Primària: Com valorem la informació que hem trobat? L'he incorporat a la programació d'aquest curs i l'he "penjat" al blog Biblio-classes, on vaig recollint les activitats de les classes de biblioteca.

2 comentaris:

  1. Inma Santamaria6/03/2011

    he vist el blog que teniu a la biblioteca de la vostra escola i no he pogut menys que escriure-us per felicitar-vos. M'ha semblat preciós i molt complet.

    ResponElimina

Com fer comentaris o aportacions:
1r. Escriviu el text del que vulgueu comunicar al requadre de sota.
2n. A "Escull una identitat", heu de dir qui sou. Per fer-ho, cliqueu el punt on diu Nom/URL i poseu el vostre nom.
3. I, finalment, cliqueu "Publica"
Avís: Per veure el vostre comentari publicat haureu d'esperar que sigui moderat per l'administradora del blog. Gràcies

Ir Arriba