Escola Estalella: qui vulgui enviar una recomanació d'un llibre

Qualsevol nen, nena, noi, noia, mestre, mestra, pare o mare de l'Escola Estalella, que vulgui fer una recomanació d'un llibre infantil o juvenil pot fer-ho, enviant-la a través de "comentaris" (al final d'aquesta entrada), o bé a través del correu de la Biblioteca Estalella.
Aquí us poso dos exemples de recomanacions fetes per un nen i una nena de 4 anys. Amb aquestes recomanacions han guanyat el concurs "Premio del Microcrítico 2010", convocat per la llibreria de Madrid "Mar de Letras". Tots dos llibres els trobareu a la biblioteca de l'escola.

El túneld'Anthony Browne (Fons de cultura). M'agrada molt aquest conte. M'agrada quan riuen junts al final i el millor és quan s'abracen els nens perquè ho fan molt fort perquè es s'estimen molt, perquè s'han trobat després que la nena estigués plorant. Quan es converteix el nen una altra vegada en nen, surten flors a terra i això és molt bonic. Martina Carnero, 4 anys. 


Charlie i la fàbrica de xocolata, de Roal Dahl (Alfaguara). M'agrada perquè té molta xocolata i té molts capítols. Alguns dies me'n llegeixen un i altres no. El meu personatge favorit és Charlie, perquè guanya el premi i no es fica en cap embolic com els altres nens. M'agrada l'ascensor de vidre i també el riu de xocolata. És molt graciós quan Violet es converteix en nabiu. M'agrada quan la mare em canta com els Oompa Loompas. Mario Prada, 4 anys.

Per altra part, al nostre bloc de les classes de biblioteca, Biblio-classes, trobareu unes quantes entrades dirigides als nois i noies de cicle superior, amb orientacions per fer recomanacions amb la fitxa "Jo us recomano..." i amb una eina que es diu voki.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Com fer comentaris o aportacions:
1r. Escriviu el text del que vulgueu comunicar al requadre de sota.
2n. A "Escull una identitat", heu de dir qui sou. Per fer-ho, cliqueu el punt on diu Nom/URL i poseu el vostre nom.
3. I, finalment, cliqueu "Publica"
Avís: Per veure el vostre comentari publicat haureu d'esperar que sigui moderat per l'administradora del blog. Gràcies

Ir Arriba