Vestit nou

Potser ja us haureu adonat que BibliotecaViva té un nou aspecte.
Ja feia dies que la idea em rondava, però necessitava temps i calma, perquè amb això dels blogs vaig aprenent sobre la marxa.
Tot just començat el curs vaig agafar una calipàndria que em va deixar ben afònica i vaig haver de fer una parada per reposar la veu. Va ser llavors que vaig dedicar un parell de dies a fer un vestit nou al blog.

Com que ja havia agafat estima al d'abans - havia sigut el primer!-, deixo aquí una captura de pantalla de record. Per si ens preguntem allò de: "com era abans?"


Canviar la planta a BibliotecaViva ha sigut ben bé com fer un vestit a mida, d'aquells que fan les modistes. Utilitzant les noves plantilles que ofereix Blogger he escollit a manera de patronatge, les formes, les mides i l'estil; com si fossin les butxaques, les diferents seccions i la distribució; i per estampat, els tipus de lletra i els colors.
I parlant dels colors, igual que els dissenyadors planifiquen una desfilada al voltant d'una idea, a mi m'ha servit d'inspiració aquesta il·lustració que havia guardat d'un conte italià, Il brutto anatroccolo, - o sigui, L'aneguet lleig- de Francesca Chessa.
                    Il. de Francesca Chessa
Espero que us agradi el vestit nou i que us hi trobeu bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Com fer comentaris o aportacions:
1r. Escriviu el text del que vulgueu comunicar al requadre de sota.
2n. A "Escull una identitat", heu de dir qui sou. Per fer-ho, cliqueu el punt on diu Nom/URL i poseu el vostre nom.
3. I, finalment, cliqueu "Publica"
Avís: Per veure el vostre comentari publicat haureu d'esperar que sigui moderat per l'administradora del blog. Gràcies

Ir Arriba