Comencem com cal: gràcies per les il·lustracions

A la nostra biblioteca hi ha unes pintures murals que encapçalen aquest bloc. Van ser realitzades pel Pep Santacana, a partir d'unes il·lustracions de Philip Waetcher. 
Un dia, tornant en tren d'unes jornades sobre llibres, em va venir a les mans un full on vaig veure aquests dibuixos. De seguida vaig pensar que eren ideals per a la nostra biblioteca. Reuneixen els tipus de llibres que tenim i la seva funció: ens porten lluny amb la imaginació i ens aporten coneixement.
Investigant per las xarxa vaig saber que eren de  Philip Waetcher i vaig  proposar a en Pep Santacana, amic i ex-pare de l'escola, si ens les volia pintar a les parets i ho va fer amb molt d'encert. Gràcies a tots dos!

Aquest agraïment també és una declaració de principis: agrair o citar l'autoria de les obres. En aquest món tothom aprèn un d'altre, i en aquest bloc aniré exposant coses que aniré escollint d'aquí i d'allà. I, sempre que ho sàpiga, en citaré l'autoria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Com fer comentaris o aportacions:
1r. Escriviu el text del que vulgueu comunicar al requadre de sota.
2n. A "Escull una identitat", heu de dir qui sou. Per fer-ho, cliqueu el punt on diu Nom/URL i poseu el vostre nom.
3. I, finalment, cliqueu "Publica"
Avís: Per veure el vostre comentari publicat haureu d'esperar que sigui moderat per l'administradora del blog. Gràcies

Ir Arriba